Kopya Bölüm 10-FİNAL

Gönderen Tatli52337



Cadence'ın ölümünü atlatmak çok uzun zaman aldı. O sırada her şeyi yoluna koyduk sayılır. Dot büyük bir çaba ile 5'i kurtarmayı başardı. O sırada Tanith ve ben de geriye kalan kopyaları toplamaya başladık.
-Bir liste yapalım... Hmmm... 1 numara?
-Ölü. Kim olduğu bilinmiyor.
-2 numara?
-Ölü. Celine adlı bir kız.
-3 nu-numara?..
Bunu söylerken sesi titremişti. Ben de kısık sesle cevap verdim;
-Ölü... C-Caden-
Cümlemi tamamlayamadım...Kısa bir sessizlik ve ikimizin de göz yaşlarımızı tutma çabalarımızdan sonra sonunda devam edebildik;
-4 numara?
-Ölü
-Şaka mı yapıyorsun?
-Ne? Kendin 4 numarasın ve ölü mü canlı mı olduğunu bana soruyorsun. Ha al işte öyle soruya böyle cevap...
Biraz kıkırdadık. Acıyı azaltmanın tek yolu bu bayat esprilerimiz ve kendimizi gülmeye zorlamamızdı.
-5?
-Dot'un onu kurtarmış olması lazım. Adının Rachel olduğu biliniyor...
-6?
-Sence?
-Pekala şaka yapıyordum... 7den ne haber?
-Buradayım şapşal!
Rory'nin nazik yüzünde bir sırıtma belirdi. Aramıza yeni katılmış 7 numarayı zar zor hayalı tehlikeden kurtarmıştık ve Rory bir anda hepimizin neşe kaynağına dönüşmüştü.
-Peki.. 8?
-Sam... Buradayım.
-9 burada mı?
-Az önce kurtarıldı. Şu anda Gary ile birlikte! Adı sanırım Marie!
Yine Rory'nin neşeli sesi...
-Son olarak, 10?
-Tahtalı köyden cevaplıyorum sorularını...
-Tamam be sana da şaka yapılmıyor...
---------------------------------------------------------
-Bak en heyecanlı kısma geldim. Ölüm sahnelerini seversin herhalde. Çoğu kişi seve-
Karnıma yediğim bir darbe ile yere yıkılırken Cadence'ın sesini duydum;
-Hadi gidelim!
-Beni uyarmana gerek yok!
-Bu dev göz ikiye bölünmeyi hak ediyor!
-Nazik sesim ha? ŞİMDİ GÖRÜRSÜN O NAZİK SESİ SENİ İRİS TORBASI!
Tam zamanında...
Cadence peruğunu çıkarmış en önde duruyordu. Rory tam arkasında bağırarak elindeki tüfeği sallarken tepeden ağ ile birlikte hükumet ajanlarının yeni yarattığı ve adını Exterminator koyduğu yaratığa -ben ona Dev Göz diyorum- doğru uçan Tanith ve Marie'yi gördüm.
-Sam nerede?!
-BURADAYIM VE BU DEV ŞEYE GÜNÜNÜ GÖSTERMEYE HAZIRIM! HADİ GİDELİM RACHEL!
Sam ve Rachel ellerindeki tüfekleri kaldırıp Rory'e haber verdi ve Tanih ile Marie gözü hareketsiz tutarken üçü de ateş etmeye başladılar.
-Vay be! Nası bi hayat hikayen varmış. Kendi ölüm kısmımı çok beğendim doğrusu. Ama Rory o "nazik ses" kısmı için ve grubun neşesi olma kısmı için baya başının etini yiyecek.
Cadence'a gülümsedim.
-Çok yaratıcıyımdır.
Kafamı çevirip diğerlerine baktım. Dot telsizi ile birlikte ışınlanarak yanımıza geldi. Bana elini uzattı. Kalkarken sırıtarak;
-Amma da iyi dinleyiciydi ama. Yazık oldu. Benden fena yazar olmazmış bak bence gidip hemen bir kitap yazmalıyım.
Hepimiz güldük.
Rory beni omuzlayıp en sevimli sesi ile;
-Sıradaki görev ne kaptan? Gidip biraz daha hükumet ajanı haklayalım. Veya onların yaratıklarını...
Dot'ın telsizi titredi. Gary ile kısa bir konuşma yaptıktan sonra;
-Gidiyoruz.
Diğerleri heyecanla koşuştururken Dot, Cadence, Tanith ve ben geride kalıp onları izledik. Gururlu hissediyordum. Birbirimize bakıp sırıttık ve peşlerinden koşmaya başladık.
Yeni bir maceraya doğru...



Bu serinin sonuydu. Umarım beğenmişsinizdir. Artık yeni bir seriye başlayacağım. Anneme Mektup ile görüşmek üzere!

0 yorum: