Zor Bir Yaşam Bölüm 4:Devlete İhanet

Gönderen Oğuz99


Arkadaşlar hikayeye müzik eklemek için uğraşıyorum,eğer biliyorsanız lütfen yorum yazın(kayıtı kasdediyorum.)

Sokakta onlarca kişiye Meer'in evini sordum,hemen gösterdiler.Zaten agresif tavırları ile kim onu tanımazdı ki?Apartmanına geldiğimde yerleri silen bayana:
-Afedersiniz,ben Meer'in dairesini...
Kadın Meer'in adını duyduktan sonra:
-O ayı kılıklı penguen mi?Her gece kızları evine alıyor!Onun yüzünden komşular uyuyamıyor!Sağ taraftaki üçünü kapı.
Kapıyı çaldığımda Andrews kardeşlerin meşhur şarkısı çalıyordu.Doğruydu Meer bu kattaydı!Kapıyı çaldığımda Meer atletle dışarı çıktı.Beni görünce sevindi:
-Heeey!
-Müsait misin?diye sordum
Meer:
-Müsait olmasam bile mutlaka sana ayıracak vaktim var dostum!dedi
İçeri girdiğimde iki tane kız ellerinde Cream Soda ile içeride oturuyorlardı.Radyonun sesi ise sonuna kadar açıktı.Meer kızlara dönerek:
-Pekala kızlar!Bu kadar yeter!diyerek kapıyı açtı
Kızların ikisi de bana bakarak dışarı çıktılar.Meer koltuğa oturarak:
-Söyle bakalım ne yapabilirim?diye sordu
Bende borç meselesini anlattım.Bunun üzerine:
-Boşver!Seni birkaç kişi ile tanıştırmam gerekiyor!Onların verdiği işlerle istemediğin kadar coins kazanacaksın!Hadi çıkalım!

Dışarı çıktığımızda o müthiş arabayı tekrar gördüm.Müthiş dediğim aslında sıradan bir arabaydı çünkü hayatımda lüks bir arabanın hayalini kuramamıştım.Meer'e dönerek:
-Şey...ben sürebilir miyim?
Meer yine küfür yemiş gibi bir bakış atarak:
-İyi de sen hiç araba kullanmadın ki?
-Ama savaştayken jip sürmüştüm!..
Meer meraklı gözlerle:
-Jip de neyin nesi?diye sordu.O zamanlar askerler dışında hiç kimse jipin ne olduğunu bilmiyordu.Sonunda:
-Peki o zaman,ama dikkatli sür!
Anahtarları verdiğinde merakımın yerini heyecan almıştı.Şehirde araba sürmek,savaşta jip sürmeye benzemiyormuş bunu öğrendim!Sonunda ara sokakardaki bir dükkana girdik.Kasa bölümünde pantolon askılı,orta yaşlı,turkuaz rengi bir penguen:
-Meer!Uzun zamandır uğramıyordun
-En sonunda seni görebildim Giovanni!
Sanırım Meer'in benim için görüştüğü penguendi.Sonra Meer bana döndü ve:
-Bu Giovanni.İtalya'nın,Avrupa'nın hatta dünyanın en hızlı kasa açıcısı!
Giovanni ise son derece alçakgönüllü bir tavırla:
-Aaah yapma Meer ben artık emekli oldum!
Meer devam etti:
-Bu da bahsettiğim eski dostum Ozi.
-Memmun oldum!diyerek dostça elini uzattı.
-Bende!diyerek karşılık verdim.
Meer:
-Şu evrak işi ne oldu?diye sordu
Giovanni masadaki kağıtları göstererek:
-Hiç kolay olmadı ama en sonunda hallettim.
Sonra kağıtları bana uzattı:
-Al bakalım delikanlı dedi.
Merakla:
-İşe yarayacak mı?diye sordum
Giovanni gülümseyerek:
-Ordudan kimse rahatsız edemeyecek seni güven bana.
Giovanni bana öncelikle maymuncukla kilit açmayı gösterdi.O kadar hızlı yapmıştı ki!Ben diyeyim on beş,siz diyin on saniye içerisinde kilidi kırmıştı.Dışarı çıktığımızda sokakta duran arabaya imrenerek baktım.Çok güzeldi!Meer de bu bakışımı görmüş olacak ki:
-Çok mu beğendin?
-Evet çok güzel.Baksana 1942 Jefferson!
Meer arabaya bir kez daha bakarak:
-Vay canına!Hadi alalım!
Ben de:
-Ne?Bu araba bizim değil ki?
-Maymuncuğu kullan!İşte sana öğrendiğini kullanma fırsatı!
İster istemez arabanın kilidini kırdım.Kaputunu sökerek kısa devreyle çalıştıracağımı biliyordum.Çalıştırdığım anda polis sirenleri ötmeye başladı.Meer:
-Devam et!Bas gaza ÇABUK!
Gaza yüklendim ve ara sokaklara kaçtık.Daha sonra Meer beni Pizza Parlor'a götürdü.Orada beni biriyle tanıştırdı.O kişi ile tanışmam bütün hayatımı değiştirecekti.

-Ozi,bu bizim işlerimizi alacağımız kişi:Nitromearda.
Nitromearda dediği penguen son derece ciddi görünüşlü,takım elbiseli ve Meer'den öğrendiğime göre disiplinli bir kişiymiş.Önce bana soğuk soğuk bakan Nitromearda:
-Memnun oldum Ozi!demekle yetindi.
-Ben de memnun oldum Nitromearda!
Nitromearda ise:
-Bana kısaca Nitro diyebilirsin dedi.
Meer:
-Söylesene Nitro şu sıralar bir iş var mı?
Nitro biraz düşündükten sonra:
-Aslında bir iş var ama..Bu çaylak yapabilir mi bilmiyorum.Yaparsa bizim daimi çalışanlarımızdan olacak.
Meer:
-Ozi savaş gazisi Nitro!Onun elinden her iş gelir!diyerek beni destekledi.
Nitro:
-Peki o zaman işi veriyorum..Biliyorsunuz savaş sürüyor ve benzin karneye bağlandı.Ve bu benzin hisseleri çok değerli durumda.Eğer dostumuz bankadaki hisseleri çalabilirse son derece büyük bir para alacaksınız.
Ben bu iş konusunda biraz tereddüt etmiştim:
-Ama bu tehlikeli değil mi?
Nitro'nun bu sözlere kızmış olduğu belliydi:
-O zaman iki ekmek parasına karın tokluğuyla limanda çalışırsın dostum!diye cevap verdi sitemkar bir sesle.
Bunun üzerine:
-Anladım.Peki o zaman,kabul ediyorum
Nitro:
-Tamamdır.Yalnız,orada çalışan bir kadından yardım alacaksın.Adresi veriyorum,o sana bankanın gizli çıkışını gösterecek.Bu arada şu emaneti al.
Emanet dediği şey bir Colt 45'lik tabancaydı...En sonunda elime tekrar silah almıştım.
-Anladım.

Pizza Parlor'dan çıkar çıkmaz yeni arabamla kadının evine gittim.Bankada hisselerin tutulduğu yeri ve gizli çıkışı ezberledikten sonra arabayla bankanın arka kapısına gittim.Tel örgülerden tırmandıktan sonra tuvalet penceresinden bankaya girdim.Sessizce ilerlemem gerekti çünkü içeride gece vardiyasındaki bekçiler vardı.Önüme çıkan bekçileri etkisiz hale getirdikten sonra müdürün odasına doğru ilerledim.Orada demir parmaklıkların arkasındaki kasada hisseler vardı.Kapının kilidini ve kasanın kilidini kırdıktan sonra alarm çalmaya başladı.Nitro'nun bana verdiği silahı çıkarıp kurduktan sonra bekçilerin sesini duydum:
-Kim var orada!
-Kimsen dışarı çık!
Bekçiler beni görür görmez üzerime ateş açmaya başladılar.Bende karşılık vererek onları yaraladım.Fakat bu kadar kolay değildi.Alarmla birlikte dışarıda polisler vardı ve bana anons yapıyorlardı:
-Burası Club Penguin Polis Departmanı!Ellerini başının üstüne koy ve teslim ol!!
Ben de hızlıca arka kapıya doğru ilerlemeye başladım.Fakat alt kata indiğimde polisler peşimden gelerek ateş etmeye başladılar,mecburen bazı polisleri vurmuştum.En sonunda kapı açıldı ve kısa sürede arabaya binerek uzaklaştım.

Bu iş dedikleri olay sonucu elime epeyce bir para geçmişti.Fakat babamın borcunu ödemek için bunun gibi pek çok iş yapmalıydım.Eve gidemezdim çünkü para harcamak istemiyordum.O parayı biriktirecek ve borcu kapatacaktım..O gece Meer'de kaldım ve ertesi günkü işi bekledim..

Devam Edecek....

0 yorum: