Oyun Günü (4.Bölüm: Tehdit)

Gönderen Ata Mutlutürk

Taa ki... O gölge arkamda belirdi; Crisdog'un silüeti tam olarak arkamdaydı...
 Ağzından bir sözcük çıkmak istiyordu, kılıçla dudaklarını yırtacaktı adeta o sözcük...
"Ihım" diyebildi sadece.
Ve elinde sözcük olan dilindeki küçük askerler dökülmeye başladı ağzından:
-Antrenmanında umarım yorulmazsın, Ata...
-Crisdog, hilelerin beni engelleyemeyecek, bunun örneğini gördün.
-Dur bir dakika, o "engelleyemeyecek" kelimesi YANLIŞLIKLA ağzından çıktı galiba?
-Haha! Çok komiksin! Sahada yeterince komik olduğunu düşünmüştüm ama bu fazla komikti işte...
-Ama ben bu meslekte ilerlemeyi tercih etmeyeceğim, ben sahada sana karşı bir rapçi olmayı daha iyi bir meslek olarak gördüm...
-Dikkat et Crisdog! Bu SAÇMA sözcüklerle çevreyi kirletme bence... Zaten sahayı yeterince kirletmiş gibi görünüyorsun!
-Sözü kısa tutalım ve önümüze bakalım derim ha? Gerçek anlamda!
 Önüme baktığımda bir daha hiçkimseye güvenmeyeceğime yemin ettim... Zonnie ve Oreo karşımda duruyorlardı. Belli ki bir sonraki maçta şike yapılacaktı!...
 Zonnie'nin söyeyeceği 2 kelime her şeyi ispat ediyordu:
-DİKKAT ET!
Yanımdan sessizce uzaklaştılar...
 Beynimden bıçaklandım sanki... Orada heykel gibi kalıverdim...
1 GÜN SONRA...


Hala unutamıyordum... Dünkü olay 1 Nisan şakası gibiydi, ama 1 Nisan değildi... OYUN GÜNÜ'ydü...
 Antrenmanlar bittikten sonra 2. maç gelmişti. 2. Turda ben ile Crisdog eşleşmiştik. Dünkü olaydan sonra zaten bunu bekliyordum...2. Tur 2 maçtan oluşacaktı... Evet ben açıkçası FİNAL'de eşleşeceğimizitahmin etmiştim ama bunlar beni kıskandırmayı da düşünmüşler...
 Zonnie düdüğü çalmadan önceki o keskin bakışlarını 1 kilometre öteden bile farkedebilirdim... O düdük çaldı... Yine torbayla yarış oyunu olacaktı... Bu sefer yere bir şişe suyla karıştırılmış deterjan döktü... Yer toprak değil bildiğimiz buz pateni pisti olmuştu. Crisdog'u itmeye çalışırken geriye çektim. Gözlerime inanamadım; Crisdog bilerek yere düştü ve kameralar bana odaklandı! Birinci oldum evet ama basın açıklaması nası odu biliyor musunuz! İşte bölye oldu;
-Sayın Ata 2001, Crisdog'u geri çekip düşürmek için yere suyla çalkalanmış deterjan döktüğünüz doğru mu?
 Beni oyundan diskalifiye etmek için bir tuzaktı bu... Ve bu tuzağa BAŞARIYLA yakalanmıştım...
 Basın açıklaması sırası Zonnie'deydi;
-Ata 2001 sahaya deterjan döküp Crisdog93'ü geri çekmeye çalıştığı için diskalifiye olmuştur, bu kadar!...
dedi...
-Tam tahmin ettiğim basın açıklaması!...
 Bu maçtan suçsuz bir şekilde diskalifiye olursam Crisdog otomatikmen Çeyrek Final'e yükselir!... Bunu göze alamazdım... Hemen EPF'ye gittim ve durumu Gary'e anlattım.
 Olayın ilk başladığı an!.. İşte, orda bir güvenlik kamerası kayıdı olabilirse bu benim için bir kanıt olabilirdi, aradığım şey tam olarak buydu!...
Devam Edecek...

0 yorum: