Zor Bir Yaşam Bölüm 9:Ringe Bağlı Hayatlar

Gönderen Oğuz99

Bu turnuva dışarı çıkmak için tek yolumdu.Ata2000'in burada tanıdıkları sayesinde bu turnuvaya katılma hakkı kazanmıştım.Eğer kazanırsam ceza süreme bakılmadan salıverilecektim.Rusya'ya gittiğimde kalpaklı Kızılordu askerleri,Kızıl Bayrak'tan ibaretti her yer.Özellikle devlet daireleri çok sıkı yönetiliyordu.İşçilere burada daha çok değer verildiği kesindi.Ata2000 yanında en iyi dövüşçüsü olan Hakan adında bir Türk pengueni de getirmişti.Herneyse..Hapishaneye geldiğimizde rakiplerimin yanında sıra oldum.Önümüzdeki Rus gardiyanlar:
-откуда они берутся и где вы от всех преступлений говорят!
Çevirmen:
-Gardiyanlar sırayla adınızı,nereden geldiğinizi,nereli olduğunuzu ve suçunuzu söylemenizi istiyor 

Sırayla başladılar:
-Vasili05 Bulgaristan,Varna,Sofya Cezaevi,Cinayet
-Dimitri2004 Rusya,Moskova,Sibirya Cezaevi,Banka soygunu
-François9 Fransa,Marsilya,Paris Cezaevi,Cinayet
-Hans897 Avusturya,Salzburg,Viyana Cezaevi,Adam yaralama.

İçlerinden çekik gözlü benim gibi mavi renkli bir penguen son derece havalı görünüyordu:
-Pamukyoti,Kazakistan,Astana,Sibirya Cezaevi,Suikast
Sıra bana gelmişti:
-Ozieeboo,İtalya,Sicilya,Bobsled Cezaevi,Finansal suç
Gardiyanlardan biri gülerek:
-деловой человек среди вас должен сказать!
Çevirmen herkese hitap ederek:
-Demek aranızda bir iş adamı var!
Kazakistanlı penguen:
-Bende Rusça biliyorum seni aptal! 
Çevirmen:
-Sadece işimi yapıyorum!Ayrıca burada başka dövüşçüler de var.
Daha sonra kırmızı renkli,çekik gözlü bir penguen daha konuşmaya başladı:
-Xiao123 Japonya,Kuşimoto,Tokyo Cezaevi,Cinayet.
Onun yanındaki kaslı kahverengi penguen:
-Derek3433 Amerika,Los Angles,Teksas Cezaevi,Adam yaralama
 Sıra sandalyede oturan havalı bir tipe daha gelmişti.Gardiyanlardan biri:
-в состоянии пойти в финал будут бороться с этой пингвина
Çevirmen ise:
-Finale çıkacak olan penguen şurdaki dövüşçü ile dövüşecek.Kendini tanıt!

-Antonio345 Brezilya,Sao Paulo,Buenos Aires Tutukevi,Yasadışı dövüş.
Bu penguen yeşil renkli,uzun sarı saçlı,son derece kaslı ve uzun boyluydu.Kazakistanlı penguen gülerek:
-будет подпруга!(Çocuk oyuncağı)
Bunu duyan gardiyan elindeki sopasını çıkararak:
-Заткнись, ты, грязный свитер!(Kapa çeneni seni Kazak!)
Kazakistanlı penguen de hiç korkmuşa benzemiyordu:
-Скажи мне, что вы можете сделать(Ne yapabilirsin söylesene?)
Bunun üzerine üç gardiyan Kazakistanlı'nın üzerine yürüdü ve sopalarla ona vurmaya başladılar.Bir süre sonra gardiyanlar yeniden konuşmaya başladı:
-У вас есть право на труд в течение часа каждый день.Вы будете работать в каменоломне вне его каждый день
 -Hergün bir saat çalışma hakkınız olacak.Onun dışında taş ocaklarında çalışacaksınız.Karşılaşmalar sizlere bildirilecek.Şimdi gidebilirsiniz.

Ata2000 ve Hakan ile birlikte bir saatlik çalışma sonrası kamyonlara bindirilerek çalışmaya götürüldük.Hava çok soğuktu.Neyse ki bizler penguendik ve bu soğuk iklime alışıktık.Ama Akdeniz ikliminde doğmuş olan bir penguenin ister istemez soğuktan titremesi normaldi.Bir süre sonra havaya alıştıktan sonra buz kesmiş taşları parçalarına ayırmaya başladık.Kazakistanlı göz ucuyla beni süzüyor,diğerleri de karşılıklı olarak atışıyorlardı.Kazakistanlı:
-Hey İtalyan!diyerek bana seslendi.En azından ülkemle dalga geçen biri olmamıştı!
Başımı çevirdiğimde:
-Bu turnuvayı kazanacağını mı düşünüyorsun?O zaman ringde benden sıkı bir dayak yemeye hazır ol?
Hiç oralı bile olmadım:
-Kapa çeneni ve işine bak diye cevap verdim.
Kazakistanlı daha da sinir bozucu olmaya başlamıştı:
-Seni çizmene geri göndereceğim! 
Yasak kelimeyi söylemişti.Sinirlenerek:
-SENİ AŞAĞILIK HERİF!diye bağırarak üzerine yürüdüğümde gardiyanlar hemen oraya koşup beni sopalarla dövmeye başladılar.Cezaevi müdürü yanımıza gelerek:
- Рядом с двумя ячейками!(Hücreye atın!)

Ata2000 hücre kapısında benimle konuşuyordu:
-Öfkene hakim olmalısın evlat.Her dövüşçü rakibini sinir etmeye çalışır.
-Ama ülkemle dalga geçti ihtiyar.Benim yerimde olsan ne yapardın?
Ata2000:
-Onun seviyesine inmemek ona vereceğin en güzel cevap evlat.
Gardiyan Ata2000'in yanına gelerek:
-в течение долгого времени(Zaman bitti!)
-Gitmeliyim.Hakan ile seni karşılamanın olacağı gün bekliyor olacağız.Kendine dikkat et.Karşılaşman yarın.
Kazakistanlı:
-Выпустите меня,Выпустите меня(ÇIKARIN BENİ!ÇIKARIN!!)diye bağırıyordu.
Gardiyan kapının yanına gelerek önce benim kapımı,sonra onun kapısını açarak:
-У вас есть матчи завтра(Yarın karşılaşmalarınız var.)


Ertesi sabah hapishane yönetimi tarafından çekilen kuralarda iki maç olacaktı.Buna göre ben Bulgar Vasili05 ile,Kazakistanlı ise François9 ile dövüşecekti.Kuranın hemen ardından hazırlandığımız sırada Hakan bana çeşitli taktikler veriyordu:
-Gardını sakın düşürme,rakibinin zayıf noktasını görürsen o yöne vurmaya bak!
Ata2000:
-Sana güveniyorum evlat,başaracaksın.
Dışarıda anons duyulmaya başlanmış,fotoğraf makinelerinin deklanşör sesleri buraya kadar geliyordu.Bazı gazeteciler soyunma odasını kadar gelmişti.Aralarında Club Penguin Times muhabirleri bile vardı.
-Efendim dövüşçümüz hakkında ne düşünüyorsunuz,şampiyon olacak mısınız?
Hakan ise gazetecileri itekleyerek:
-Soru almıyoruz arkadaşlar!diyerek onları dağıttı.
Biz dövüşü izlememiz için ayrılan locaya geçerken dövüş için bahisler oynanıyordu.Bahisçi iş adamları,yanlarındaki kadınlar..Hepsi oradaydı.En sonunda Rusça anonslar duymaya başladık:
-дамы и господа!
Добро пожаловать в тюремной боевой турнир между!(Bayanlar,baylar!Hapishaneler arası dövüş turnuvasına hepiniz hoşgeldiniz!)

-Bugünkü karşılaşmalar bir hayli çekişmeli gibi görünüyor.Kazakistanlı Pamukyoti,Fransız François9'a,İtalya'dan Ozieeboo Bulgaristanlı Vasili05'e karşı!diye İngilizce bir anons duyuldu.



-Bugünkü dövüşlerde Kazakistanlı Pamukyoti ve Club Penguin'den gelen Ozieeboo'nun mücadelelerini izliyoruz!diyen İngilizce bir anonstan sonra dövüşçüler sahaya çıktı.

Bir süre sonra ringe çıkan dövüşçüler akıl almaz br hızla yumruklaşmaya başladılar.Kazakistanlı rakibine hiç aman vermiyor,yumruklarını ve tekmelerini inanılmaz bir çeviklikle karşılıyordu.Aniden müthiş bir perende atarak rakibini bir anda yere sermişti.Fransız ayağa kalkarak dövüşmeye devam ediyordu ki Kazakistanlı bir tekme ile yere düştü.Tam nakavt olacakken yerden yuvarlanarak ringin öteki tarafına geçti ve tekrar gardını alarak dövüşmeyi sürdürdü.Fransız,bir tekme atacağı sırada Kazakistanlı koluyla karşıladı ve şiddetli bir yumrukla rakibini tekrar yere serdi.Hakan:
-Bu penguen gerçekten çok iyi!
Ata:
-Kesinlikle diyerek ona katıldığını belirtti.Sonra bana dönerek:
-Ama şampiyonumuz belli :) dedi
O sırada Rusça bir anons duydum.
-был действительно захватывает дух бой!François9 матчи против итальянской Ozieeboo на французском!(Gerçekten nefes kesici bir karşılaşmaydı:Sıradaki karşılaşma İtalyan Ozieeboo,Bulgar Vasili05'e karşı!)

Hakan beni maça hazırlarken Ata:
-Hadi evlat göster kendini!Başaracaksın ve finale çıkacaksın!
-Tamam ihtiyar.Elimden geleni yapacağım.
Ringe ilerlerken aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışıyordum.Gardiyanlar İngilizce olarak:
-Umarım dayak yemezsin!derken bana bir ağızlık uzattılar.Ağızlığı taktığım anda göz alıcı ışıkların arasında ringe çıktım.Tabelalarda bana oynanan bahislere baktığımda %30 luk bir oran vardı.Locaya baktığım zaman iş adamları,kumarbazlar ve onların yanındaki kadınların beni gülerek süzdüğünü gördüm.Bu beni daha da sinirlendirmişti.En sonunda rakibim Vasili'de ringe çıktı.Hakem ikimizi de yanına çağırarak:
-Belden aşağıya vurmak yok.Üçe kadar saydığımda ayağa kalkmazsanız nakavt olursunuz.Yerde mücadele etmek yok!
Ardından zil çaldı..İtalyanlar büyük bir coşkuyla benim için tezahüratlar yağdırıyordu.Vasili in yumruklarını blokluyor,bir taraftan ona vurmaya çalışıyordum.Aniden bir tekme savurdu.Eğilmemle ona ilk yumruğu atmam bir olmuştu.Bu onu daha da sinirlendirmişti.En sonunda karşılıklı yumruklaşmalarımız başladı.Bir yumrukla bir an sersemliğimden kurtulmaya çalışırken Vasili üzerime doğru koşmaya başladı.Bir tekmeyle onu yere serdikten sonra yumruklamaya başladım.Ama pes etmemiş,tekrar bana yumruklarını savuruyordu.Bir perende attım ve ardından tekmeler savurarak Vasili' yi sersemden beter ettim.Bir daha da ayağa kalkamadı.Hakem:
-Bir,İki,Üç.KAZANAN İTALYAN OZİEEBOO!
Ata ve Hakan:
-BRAVO!diye bağırıyor,işadamlarının bana bakışları hayranlığa dönüşmüştü.François'i ringde bırakmaya gönlüm razı olmadı ve elinden tutarak onu da ayağa kaldırdım.Ama bu hareketi yapınca locadan gülüşmeler duymaya başladım:
-Göteriş mi yapıyorsun söylesene?diye bağıran bir kadının sesini duydum.Ona bir cevap verirdim ama başım yumruklardan dolayı çok ağrıyordu!!


Ata2000 içeri geri döndüğümde:
-Bugünkü maçta çok iyiydin evlat.Çeyrek finaldesin!
Bunu duyduğuma mutlu olmuştum.Ancak son derece buruk bir sevinç yaşayacaktım..


Devam Edecek.....

0 yorum: